De maine …

La finalul lui 2013 mi-am propus multe, abia asteptam sa se termine, sa vina noaptea cea mare, sa trec la fapte. A trecut noaptea mult asteptata, am inceput un nou an, parca ar fi inceput o noua viata…

De ce avem nevoie de ceva care sa ne dea startul, sa marcheze marea “deschidere”, de ce nu putem sa facem asta oricand, sa spunem “acum e momentul”? Nu ne trebuie decat putin curaj, sa fim constienti ca suntem aici si acum, in prezent, iar schimbarea s-ar produce.

De maine incep sa scriu poezii, de maine fac sport,de maine scriu pe blog, de maine nu mai mananc fast-food, de maine am sa ma organizez mai bine, de maine …

De ce ne facem promisiuni pentru maine? Maine vom fi mai curajosi, mai puternici, mai dornici, mai motivati?

Din pacate nu. Azi a fost tot o zi de maine, pentru multi, insa pentru mine, nu. Azi am luat-o pe un alt drum, am plecat intr-o calatorie frumoasa, spre aceeasi destinatie.

Vreau ca azi sa fie azi. Iar maine sa fie tot azi.

Asa viata ar trece prin noi, am trai- o mai intens, mai cu pofta.

Inchei cu acelasi gand. Mi-am spus ca pot si o voi face.

Posted on January 8, 2014, in My thoughts. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

