Diminetile

2014-01-09 10.48.59Dupa cum ziceam, am citit pe un blog, despre faptul ca atunci cand scrii, nu mai ai blocaje de gandire.

Inseamna ca am nevoie de mult exercitiu, va fi nevoie sa scriu ani de-a randul sa ajung la asemenea performanta. In plus, ma lupt atat de mult cu mine sa nu sterg toate postarile mele de ieri. Adica cele doua.

Poate e mai bine sa le las, imi zic, iar daca voi ajunge la minunata performanta sa scriu tot ce gandesc, sa exprim coerent ce simt, ce traiesc, va fi amuzant sa vad cum am inceput.

Sa revin la dimineti. Sunt nevoita sa fiu matinala si nu-mi prea place. Mereu prea obosita, mereu prea grabita.

Stiu exact ce ar trebui sa fac sa am dimineti mai bune,dar nu o fac.

Pe scurt, trebuie sa sari din pat la primul gand ca a inceput o noua zi, lasa caldura si plapuma, sari din pat! Trebuie sa gandesti pozitiv, sa fii constient ca trebuie sa rezolvi ce ti-ai propus, sa-ti faci bine treaba. Fa o lista, fii organizat si punctual. Da- ti silinta sa rezolvi cat mai bine tot ce tine de tine iar rezultatele, chiar si cele marunte, iti vor aduce satisfactii.

Recompenseaza- te pentru fiecare reusita, meriti asta.

Deconecteaza-te din cand in csnd, ia mici pauze si nu uita de tine. Asculta o melodie, bea un ceai, priveste pe fereastra. Un prieten drag imi tot spune ca in viata, totul e sa privesti pe fereastra. La inceput nu intelegeam, acum caut ferestre.

In concluzie, diminetile nu trebuie sa treaca oarecum, trebuie traite, savurate, pentru ca sunt minunate.

Sa ne facem diminetile frumoase!

Posted on January 9, 2014, in My thoughts. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

